موجود

بست تسمه

بست تسمه کارایی خاصی در صنعت بسته‌بندی به خود اختصاص می‌دهند. برای تثبیت و مستحکم کردن تسمه، بست مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه بست مناسب تسمه را در جنس فلز و متریال‌های گوناگونی تولید می‌کنند.  هرچقدر دوام و استحکام بست بیشتر باشد، قطعاً بسته‌بندی با تسمه با اطمینان بیشتری همراه خواهد بود.

توضیحات

بست تسمه کارایی خاصی در صنعت بسته‌بندی به خود اختصاص می‌دهند. برای تثبیت و مستحکم کردن تسـمه، بست مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه بـست مناسب تسـمه را در جنس فلز و متریال‌های گوناگونی تولید می‌کنند.  هرچقدر دوام و استحکام بسـت بیشتر باشد، قطعاً بسته‌بندی با تسـمه با اطمینان بیشتری همراه خواهد بود.

مشخصات

متریال‌هایی نظیر گالوانیزه، فولادی و فولاد ضد زنگ هرکدام به تولید بسـت تـسمه کمک می‌کنند. علاوه بر متریال که جزء مشخصات اصلی به‌شمار می‌آیند، باید به وزن و ابعاد محصول نیز دقت کنید. مشخصات محصول شما را با قیمت و کیفیت به راحتی آشنا می‌کند. برای محاسبه آنلاین قیمت قطعاً استعلام جزئیات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بست های فروشگاه سالار پک در سه سایز مختلف 16 ، 19 و 32 ارائه می گردند.

ویژگی

بست تسمه باید جنسی مقاوم، بادوام و کاملاً محکم داشته باشد. این اولین و مهم‌ترین ویژگی محسوب می‌شود، به‌خاطر داشته باشید که بست به عنوان تثبیت‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد، طبیعتاً باید جنس محکمی داشته باشد. سازگاری راحت با انبر نیز یک مورد کلیدی دیگر به‌شمار می‌آید. امروزه بست را یک کارراه‌انداز سریع می‌شناسند. کیفیت‌های پایین، متوسط و عالی هرکدام قیمت متفاوتی را برآورد می‌کنند. لطفاً به قیمت بی‌توجه نباشید.

استفاده راحتی قاعدتاً مشتری را برای استفاده ترغیب می‌کند، هرچقدر کیفیت بست بالاتر باشد، تمایل مشتری برای خرید بیشتر است. اینچنین است که ارزش خرید را می‌توان افزایش داد.در حال حاضر انواع بست تسمه می‌توانند با تسمه‌های PP و PET سازگاری داشته باشند. سایزهای گوناگون بست را در زمان خرید جزء ویژگی‌های اصلی در فرایند تولید مدنظر داشته باشید.

خرید بست تسمه

در هنگام سفارش بست ‌تسمه باید تعداد مورد نظر خود را انتخاب کنید. تعداد انتخابی روی هزینه و قیمت خرید تأثیر بسیار فراوانی می‌گذارد. متأسفانه برخی از سایت‌های نامعتبر با کم‌فروشی، مشتری را نسبت به خرید آنلاین دلسرد می‌کنند. استحکام و مقاومت بست یکی از گزینه‌های مهم دیگر در هنگام انتخاب این محصول است. معمولاً سایزهای گوناگون بست مناسب تسمه مشتری را بدون محدودیت با مزیت خرید آنلاین آشنا می‌کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بست تسمه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *